SEMANA DA MULLER: BÁRBARA FLORES E EUGENIA GIL

Segunda xornada para conmemorar o día da muller.

Hoxe recibimos unha dobre visita, as dúas mulleres que viñeron ao colexio teñen relación do Deporte. elas son Bárbara Flores e Eugenia Gil. Estiveron co alumnado de 5º e 6º de Primaria. O alumnado poido falar con elas e preguntarlle curiosidades.

BÁRBARA FLORES é xogadora do R.C. Deportivo Genuine. Barbara, con 17 anos xa é quen de xogar no Deportivo. A defensa do Depor, que é xorda, deixou unha mensaxe moi fonda no alumnado, deixando claro que para practicaar deporte ou calquera faceta da vida non existen límites.

EUGENIA GIL, árbitra da 1ª División Femenina de España e atleta de nivel compaxina a vida deportiva co estudo do seu segundo grao universitario. Eugenia deixounos abraidos coas imaxes e anéctotas na arbitraxe, tanto aquí en España, como na súa estancia nos Estados Unidos mentras disfrutaba dunha beca polo seu gran nivel no atletismo. Esperemos que o alumnado tome boa nota da mensaxe que deixa nesta visita Eugenia: con unha boa organización e facendo o que unha é feliz pódese compaxinar todo que te propoñas, sendo importante a compaxinación dos Estudos e do Deporte.

Unha sorte ter unhas mulleres tan inspiradoras esta mañá no CEIP San Pedro de Visma. Moitas Gracias!