APERTURA DE PRAZO PARA A COLABORACIÓN DE COMEDOR ESCOLAR. CURSO 2024/25

Anuncio da apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa do CEIP San Miguel de Reinante Barreiros como colaboradoras/es voluntarias/es nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2024-2025.

DOCUMENTACIÓN PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA CURSO 2024/25

O PRAZO PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA DO VINDEIRO CURSO 2024/25 (SÓ PARA ALUMNADO NOVO NO CENTRO) É DO 20 AO 30 DE XUÑO.

Nos seguintes enlaces podedes atopar a documentación que debedes aportar e os anexos a cubrir. O anexo III editable é para cubrir co ordenador e traelo impreso.

SEMANA CULTURAL 2024

Este é o cartel das actividades da Semana Cultural para este curso 2023/24.

Todas as actividades están abertas ás familias que desexen asistir.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024/25

Publicada a convocatoria para a solicitude de participación no fondo solidario de libros de texto, axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

PRAZO DE MATRÍCULA CURSO 2024-25 (PARA ALUMNADO DE NOVA MATRÍCULA)

O PRAZO DE MATRÍCULA PARA O NOVO ALUMNADO DO CENTRO É DO 20 AO 30 DE XUÑO

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024/2025

CONFIRMAMOS que todo o alumnado que presentou a solicitude de admisión no noso centro está admitido.

ENTROIDO 2024