Solicituce colaboración comedor

As nais, os pais, os/as titores/as legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2024-2025, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 8 de setembro de 2024 podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 22 de decembro de 2024.

Durante o curso escolar 2024-2025 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

Ademáis da solicitude de colaboración ANEXO III, os/as solicitantes deberán achegar :

-Certificación negativa do Rexistro Central de delicuentes sexuais.
-Copia do NIF ou NIE
-Certificación acreditativa dunha entidade financieira onde dispoñan de conta aos efectos de poder realizarlles os correspondentes pagamentos.

Solicitude colaboración comedor