Esquema de temas

  • DÍA DAS ARTES GALEGAS. RETO ARTÍSTICO-LITERARIO

  • 2º PARTE DO PDI. FROITAS E INSECTOS. AS CORES DE ASIA

    Información para a 2º parte do PDI nos seguintes enlaces. Ao longo da semana seguiremos subindo recursos.

  • ABRIL MES DO LIBRO. TRABALLANDO CON PINTO&CHINTO

    RETO STEM. MES DO LIBRO

    Partimos da lectura dos Libros do mes recomendados para abril e maio:

    AQUILINO PINTA UNHA NUBE E UN CAMALEÓN E MINIMALADAS do tandem escritor-ilustrador Pinto& Chinto. 

    Imos construir un libro colaborativo e acumulativo (entre todos) cun "collage" personalizado  en catro pasos.

    Collage: 

    PASO 1: Eleximos unha imaxe dunha paisaxe de Asia. Imprimímola ou copiámola e coloreámola. Pode ocupar toda a folla ou só un cacho. 

    PASO 2: Observamos as nubes imaxinando unha forma que representen e debuxámola. Pegámola na composición da foto. 

    PASO 3: Imaxinamos o insecto ou bichiño que nós pintariamos nun cadro. Pintámolo e pegámolo tamén coa técnica que queiramos. 

    PASO 4: Escribimos nunha tira de papel a frase... "(o noso nome se queremos ou outro inventando) ...pinta un/unha...(escribimos o nome da forma que inventamos da nube)...  e un/unha... (o bichiño feito)."  Por exemplo se á nosa nube mirámoslle forma de reloxio e escollemos facer unha bolboreta teremos que escribir "Pilar pinta un reloxío e unha bolboreta". 

    Así irase compoñendo o texto acumulativo.

    O traballo xa está listo para entregar, pero se alguén quere pode engadir nunha folla distinta da do collage un pequeno texto contando catro cousiñas, reales ou inventadas do bicho elexido. É dicir que tanto podedes poñer datos científicos, coma inventar unha pequena historia co bichiño. 


  • MES DO LIBRO. RECOMENDACIÓNS LECTORAS

    Podedes participar no foro ou enviarnos algo no apartado de suxestións. Tamén podedes participar nos dous sitios.

  • LETRAS GALEGAS. XELA ARIAS

  • XEOGRAFÍAS LECTORAS CON EVA MEJUTO. DO BOSQUE Á CIDADE

    Pídenos estes contiños en préstamo e tamén o de DEZ GATIÑAS VIAXEIRAS.

  • A ASPIRONETA E OUTROS CACHARROS

    Os aparellos que  nos fan doada a vida diaria mesmo poderían axudarnos a salvar o planeta. Lede e mirade o que lle pasou a ZIP.

    Zip era unha aspiradora que non soportaba a idea de estar simplemente programada para aspirar. Cando á casa chegou a súa compañeira K-38, último modelo en aspira-doras robóticas, Zip quedou esquecida no faiado, logo guindada ao vertedeiro, xunto a outros moitos electrodomésticos. Todo mudará para Zip cando a recolla Sabela e a leve para a súa casa para convertela nunha aspironeta. Entón, comezará para Zip unha nova vida dedicándose a carrexar as nubes dun lugar a outro para compensar os efectos da choiva



    • Imos traballar a  historia  e a  imaxe.

      Podes ler o conto e e nterarte ben da súa historia ou podes simplemente ler a contraportada e inventar unha historia que lle puidera suceder a Zip.Fai un debuxo e escribe un pequeno texto contándonolo

      Tamén podes deseñar ti outro cacharro que acompañe a Zip nas súas aventuras e axude a mellorar a vida no planeta. deixándoo libre do cambio climático e dos virus  e pandemias.

      Se che apetece podes ser ti o protagonista do conto e inventar ese cacharro que che vai ser tan útil na túa misión.




  • DIA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE. 5 de xuño



  • ENQUISA DA BIBLIO PARA OS ALUMNOS