martes Febreiro 28, 2023

Dentro do Proxecto ApS "A visión na contorna educativa" a Facultade de Óptica e Optometría da Universidade de Santiado de Compostela realizará ao alumnado de Educación Infantil e de Educación Primaria (1º, 2º e 3º) cuxas familias den o seu consentimento, un screening visual para a detección rápida de posibles problemas visuais.

mércores Marzo 01, 2023

xoves Marzo 02, 2023

venres Marzo 03, 2023

sábado Marzo 04, 2023

domingo Marzo 05, 2023

luns Marzo 06, 2023

martes Marzo 07, 2023

mércores Marzo 08, 2023

xoves Marzo 09, 2023

Start: 09/03/2023 09:52

Prezadas familias:

Informamos que a ANPA do noso centro organizou para a tarde do 14 de marzo en horario de 16-18h unha Xornada de Xogos Tradicionais. Non faltedes!!!

venres Marzo 10, 2023

sábado Marzo 11, 2023