CONMEMORACIÓN DO "DÍA INTERNACIONAL DA DIVERSIDADE FUNCIONAL", 2-3 DE DECEMBRO.

O 3 de decembro é o "Día Internacional da Diversidade Funcional" e no noso centro conmemorouse, grazas á colaboración da Cruz Vermella de Noia.

Realizáronse diversas actividades, nas que o alumnado foi tomando contacto con diferentes discapacidades (cegueira, coxeira, paraplexia, etc), ao levar á práctica actividades físicas coma: subir, desprazarse e baixar dun banco sueco cos ollos vendados, grazas á axuda dun/ha compañeiro/a; percorrer un circuíto empregando muletas, sen poder apoiar un dos pés; realizar percorridos en cadeiras de rodas (por un/ha mesmo/a ou coa colaboración dalgún/ha compañeiro/a), nos que incluso debían salvar algún pequeno desnivel. Tamén puideron empregar un carriño, co que levan a persoas (que padecen importantes discapacidades) para que poidan bañarse no mar. Ademais, tamén puideron comprobar como son as ambulancias adaptadas. Estas actividades organizáronse, dende o Equipo de Convivencia, empregando para algunhas delas material de EF. Non debemos esquecer que, en boa medida, as actividades dos centros educativos son interdisciplinares.

Evidentemente, un día non chegaba para que participase todo o alumnado do centro. Así que, houbo que levar a cabo ditas actividades, por quendas de grupos burbulla, o 2 e o 3 de decembro.

Pincha aquí, se desexas ver diversas imaxes desta actividade.