Iniciar sesión: Acceso

Hip-hop o Sello

A Escola de Baile Pasos visitou o noso centro para dar unha masterclass de hip hop aos nosos alumnos.

O hip-hop​ é unha cultura e movemento artístico orixinado no Sur do Bronx e Harlem, na cidade de Nueva York, entre os xoves afroamericanos e hispanos durante a década de 1970.​ O término hip hop úsase a miúdo para referirse ao estilo musical (tamén coñecido como rap), considerase que o hip hop non soamente se reduce ao ámbito musical e polo contrario consta de catro elementos: rap (oral: recitar ou cantar), turntablism o "DJing" (auditiva ou musical), breaking (físico: baile) e graffiti (visual: pintura).

A continuación podemos ver uns vídeos do traballo realizado, moitas grazas pola visita!

Séguenos no Instagram!

Sen timbre na escola

Aquí podes escoitar os temazos que soan cada semana!

En que andamos no Sello?

Estes son algúns dos proxectos nos que participa o noso cole. Clica neles para gozar de cousiñas: