BENVIDA

No CEIP Mosteiro-Bembrive ofertamos un modelo de ensinanza afectiva e acolledora, aberta á comunidade, inclusiva, motivadora e participativa, coa finalidade de que, día a día, o noso alumnado experimente multitude de vivencias que lles permitan medrar como persoas con valores.

BENVIDOS/AS Á NOSA ESCOLA!

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL 2020-21

PINCHA NO SEGUINTE ENLACE PARA OBTER INFORMACIÓN:
 Fondo solidario de libros:  Alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.(todo o alumnado ten que solicitalo)
 Axudas para adquirir libros de texto: Alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria.(para rentas per cápita ata 10000 euros) e EE.(OS DE 5 ANOS TEÑEN QUE SOLICITAR PARA 1º)
 Axudas para adquirir material escolar: Alumnado de 1º a 6º de Educación Primaria.(para rentas per cápita ata 6000 euros)e EE.
 A renda per cápita resulta de sumar o recadro 432 e 460 da declaración da renda do ano 2018.(suma de ingresos da unidade familiar dividido entre o número de membros se non hai declaración).Computan todos os membros que convivan na unidade familiar e no caso de separación a persoa proxenitora que non conviva cando haxa custodia compartida.
 O curso para o que solitamos axuda é para o seguinte no que está o alumnado actualmente.

Prazo de presentación de solicitudes:

- Do 20 de maio ata o 19 de xuño de 2020.

SOLICITUDES: Cumprimentadas correctamente,asinadas .(NON ENTREGAR FOTOCOPIAS DO LIBRO DE FAMILIA SÓ A FOTOCOPIA DA SENTENCIA DE SEPARACIÓN SE PROCEDE E NON ESTÁ ACTUALIZADA NO COLEXIO).

-Os/As irmáns deben ir xuntos na mesma solicitude.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO ( ALUMNADO DE 3º, 4º, 5º E 6º E.P.)

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS

10 DE XULLO DE 2020