BENVIDA

No CEIP Mosteiro-Bembrive ofertamos un modelo de ensinanza afectiva e acolledora, aberta á comunidade, inclusiva, motivadora e participativa, coa finalidade de que, día a día, o noso alumnado experimente multitude de vivencias que lles permitan medrar como persoas con valores.

BENVIDOS/AS Á NOSA ESCOLA!

DESENVOLVEMENTO DO TERCEIRO TRIMESTRE

Segundo as Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia informamos dos seguintes puntos:

1. No terceiro trimestre do curso 2019-2020 o traballo do alumnado centrarase especialmente no desenvolvemento das actividades de recuperación, repaso, reforzo e afondarase nas aprendizaxes xa traballadas nos dous primeiros trimestres do curso.

2. As actividades propostas serán avaliables, flexibilizando os criterios de avaliación para adaptarse ás características deste terceiro trimestre.

o

Propoñeranse actividades de avaliación periódicas.

3. Proximamente publicaranse na nosa páxina web as programacións de cada unha das áreas adaptadas ás características deste 3º trimestre nas que poderán consultar:

o

As aprendizaxes de repaso ou reforzo a realizar e a metodoloxía empregada.

o

Os procedementos e instrumentos de avaliación empregados.

o

Os criterios de avaliación e cualificación.

IES ADSCRITO

IES RICARDO MELLA

INICIATIVAS

Polos Creativos | Consellería de Cultura, Educación y Universidad