CANDO AS FAMILIAS COLABORAN COA ESCOLA... TODO MOLA!

Na nosa escola, a Semana do Libro comezou cunha idea simple: invitar ás familias do alumnado a vir ler contos á clase. O que comezou como unha semana especial, transformouse nunha celebración continua que se prolongou ata o final do curso.

Tivemos o pracer de recibir diferentes familiares que compartiron con nós as súas historias favoritas. Algúns trouxeron cómics e contos sobre superhéroes, enchendo as nosas mentes de aventuras emocionantes.

Outros decidiron ler o mesmo conto en galego e alemán, mostrándonos a riqueza da diversidade lingüística. A experiencia de escoitar lecturas en diferentes idiomas abre as portas á aprendizaxe intercultural e fomenta o respecto pola diversidade lingüística. A través destas lecturas, os nosos alumnos descobren novas formas de expresión e amplían os seus horizontes mentais.

A colaboración das familias coa escola non só enriquece as nosas aulas, senón que tamén fortalece os lazos entre o fogar e o centro educativo. Ao compartir as súas historias e tradicións con nós, as familias axúdanos a comprender mellor o mundo que nos rodea e a valorar a diversidade cultural.

Incluso cando unha familia non puido vir en persoa, a súa contribución foi igualmente valiosa. Crearon unha presentación sobre o seu gato Calcetines, compartindo con nós unha parte importante das súas vidas e demostrando que cada historia é única e especial.

En definitiva, a colaboración entre as familias e a escola é fundamental para crear un ambiente de aprendizaxe enriquecedor e inclusivo.

Celebramos con entusiasmo esta conexión entre fogares e aulas, sabendo que xuntos podemos construír unha comunidade educativa máis forte e solidaria!