COMPARTINDO A LECTURA!

Na nosa escola, o alumnado de 1º e 6º de primaria tiveron a oportunidade de compartir unha lectura xuntos e logo expresar as súas impresións a través dun debuxo. Esta actividade non só fomentou a colaboración entre os estudantes, senón que tamén trouxo consigo múltiples beneficios.

A lectura compartida entre diferentes niveis educativos permite que os alumnos máis cativos vexan aos maiores como modelos a seguir e se sintan motivados a mellorar as súas habilidades lectoras. Ao mesmo tempo, o alumnado de niveis superiores poden practicar a empatía e a paciencia ao axudar aos máis novos a comprender o texto. Ademais, esta interacción promove un ambiente de apoio e compañeirismo no que todos poden aprender uns dos outros.

Ao realizar un debuxo sobre a lectura compartida, o alumnado puideron expresar as súas emocións e interpretacións de maneira creativa. Esta actividade non só reforzou a comprensión do texto, senón que tamén estimulou a súa creatividade e habilidades artísticas. Ademais, ao compartir os seus debuxos uns cos outros, os estudantes puideron apreciar as diferentes perspectivas e interpretacións que cada un tiña da historia.

En definitiva, a lectura compartida e as experiencias conxuntas entre diferentes niveis educativos son fundamentais para promover a colaboración, a empatía e o intercambio de coñecementos entre o alumnado. Estas actividades non só enriquecen a súa formación académica, senón que tamén fomentan valores como a solidariedade e o respecto mutuo.

Sen dúbida, esta foi unha experiencia enriquecedora que recordarán durante moito tempo. ¡Seguro que haberá máis aventuras literarias compartidas no futuro!