RESOLUCIÓN PROVISIONAL FONDO LIBROS 22/23

FONDO LIBROS 22/23

Xa esta dispoñible no taboleiro do centro a listaxe provisional da adxudicación do Fondo Libros 2022/2023.

Pódese consultar no centro en horario de 10:00 a 13:00 horas.

LEMBRADE

1.

Esta axuda é só para o alumnado de Ed. Primaria, non para Ed. Infantil.

2.

O alumnado de 1º e 2º non forma parte do Fondo Libros, sí da convocatoria "Axudas Libros" (en caso de ser beneficiarios/as da axuda, recibirán un cheque nominativo para a compra de material e, de ser o caso, outro para libros de texto)

3.

O alumnado de 3º e 4º opta á convocatoria de Libros do Fondo do Colexio e ao cheque de material.

4.

O alumnado de 5º e 6º non terá libro de texto, formará parte do programa de Educación Dixital da Consellería "E-DIXGAL", e disporá en setembro dun ordenador persoal en réxime de cesión. Optarán ao cheque de axuda para o material escolar.

As persoas que presentastes a solicitude de maneira telemática, podedes consultar a resolución a través da aplicación.

Contra a presente LISTA PROVISIONAL hai 48h de prazo de reclamación. O xoves día 14 publicarase a LISTA DEFINITIVA.

story | by Dr. Radut