LISTAXES DEFINITIVAS FONDO LIBROS 24/25

Publicadas no centro e a través da Sede electrónica, as listaxes definitivas do fondo solidario libros texto e material escolar curso 24/25.

Poderanse recoller os vales no colexio entre o 12 e o 28 de xullo en horario de 10:00 a 13:30 horas.

Os libros de texto do Fondo Libros de 3º e 4º de primaria entregaranse ao alumnado correspondente unha vez comezado o curso.

O alumnado de 5º e 6º de primaria seguen en E-DIXGAL.

FONDOS LIBROS 24/25

FONDO LIBROS 24/25

Xa esta dispoñible no taboleiro do centro a listaxe provisional da adxudicación do Fondo Libros 2024/2025.

Pódese consultar no centro en horario de 10:00 a 13:00 horas.

LEMBRADE

1.     Esta axuda é só para o alumnado de Ed. Primaria, non para Ed. Infantil.

2.     O alumnado de 1º e 2º non forma parte do Fondo Libros, sí da convocatoria "Axudas Libros" (en caso de ser beneficiarios/as da axuda, recibirán un cheque nominativo para a compra de material e, de ser o caso, outro para libros de texto).

3.     O alumnado de 3º e 4º opta á convocatoria de Libros do Fondo do Colexio e ao cheque de material.

4.     O alumnado de 5º e 6º non terá libro de texto, formará parte do programa de Educación Dixital da Consellería "E-DIXGAL", e disporá en setembro dun ordenador persoal en réxime de cesión. Optarán ao cheque de axuda para o material escolar.

As persoas que presentastes a solicitude de maneira telemática, podedes consultar a resolución a través da aplicación.

Contra a presente LISTA PROVISIONAL hai 48h de prazo de reclamación.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2024/2025

PREME NA IMAXE PARA ACCEDER AO ARQUIVO