LIBROS DE TEXTO 2024-2025

O alumnado de 1º e 2º de primaria emprega libros funxibles. Dependendo da renda poden recibir un vale de 240€, un vale de 160€ ou nada. Debedes encargalos na librería ata o día 25 de xullo, xa que os libros de matemáticas veñen dende Tenerife e se reciben todos xuntos nun envío durante agosto.

O alumnado de 3º e 4º de primaria emprega libros do fondo que hai no centro. Dependendo da renda poden recibir o lote enteiro de 6 libros, medio lote de 4 libros ou ningún. No caso de recibir 4, debedes mercar os libros de CCNaturais e CCSociais. O caderno de inglés é funxible polo tanto todo o alumnado ten que mercalo.

O alumnado de 5º e 6º de primaria dispoñen do programa Edixgal e de libros de consulta na aula.

MATRÍCULA CURSO 2024 - 2025

A partir de hoxe, 24 de xuño, (ata o venres) podedes traer a documentación para matricular ás vosas fillas e fillos no centro cubrindo o modelo 550B que atoparedes premendo a imaxe ou achegándevos ao centro. Estaremos en horario de 10:00 a 14:00. Lembrade que tamén deberedes traer:

- 2 fotografías tamaño carnet.

- Fotocopia da páxina do libro de familia onde estea inscrito o alumno ou alumna.

- Fotocopia do DNI dos proxenitores e do neno ou nena (se xa o ten).

- Fotocopia da tarxeta sanitaria.

- Certificado de empadroamento.

- Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, se é o caso.

OIADORES fest'24

Aquí tedes unhas fotos do que foi o festival de fin de curso deste ano. Despois de tanto ensaio e preparación resultou todo un éxito. Toda a comunidade educativa xuntouse para disfrutar desta marabillosa despedida de curso.

Álbum: CURSO 2023-24 -> OIADORES fest

OIA FEST

Por fin temos hora e data para o Festival de final de curso! toma nota:

DIA 20 DE XUÑO ÁS 10:30

LUGAR: PAVILLÓN DO CENTRO

Xa sabedes que este ano nos inspiramos en Oia,e por iso, ademáis de ver o festival de música poderedes visitar as exposicións que fixeron os distintos cursos na biblioteca do centro.

O horario para acceder a ver as exposicións será dende a entrada do alumnado 9:40 h e despois do festival de música.

Se queres saber como somos os Oiadores e Oiadores ven ao noso mundo!

AGARDÁMOSVOS!

RECADACIÓN CARREIRA SOLIDARIA

Grazas á colaboración das familias do centro fomos capaces de conseguir recadar 1137€ de doazón para a fundación UNOENTRECIENMIL que investiga e loita contra a leucemia infantil. Os nosos nenos e nenas participaron nesta carreira solidaria na que todas as persoas ganan.

Felicitacións!

REVISTA PARLADOIRO 2024

Aquí tedes a nosa revista escolar: "PARLADOIRO", realizada polo alumnado do centro. Agardamos que a desfrutedes!

CARREIRA SOLIDARIA UNOENTRECIENMIL

Vimos anunciar a carreira solidaria do próximo venres día 24 de maio para recadar fondos a favor da investigación da leucemia infantil. As familias que queiran colaborar poderán facelo a través de doazóns nos sobres que se enviarán a casa. A recadación será recollida e depositada pola ANPA. Contamos co voso apoio!

SEMANA DO LIBRO 2024

Álbum: CURSO 2023-24 -> SEMANA DO LIBRO 2024

VISITA AO MOSTEIRO DE OIA

O pasado luns, 15 de abril, o alumnado do colexio saíu a explorar a contorna. Nesa exploración parámonos no MOSTEIRO DE OIA. É o patrimonio máis representativo do noso pobo e non podíamos deixar de visitalo.

Acompañadxs por guías fomos descubrindo os seus segredos, beleza e historia. Este mosteiro, onde nace Oia, trátase do único mosteiro cisterciense situado ao carón do Atlántico. E dende 1931 goza da maior protección legal en materia de patrimonio histórico.

Sin dúbida será unha visita que repetiremos tódolos anos para por en valor o noso pobo. Aquí tedes algunhas fotos e un enlace onde atopar información desta fantástica visita.

Clica na imaxe para saber máis sobre o mosteiro

Álbum: CURSO 2023-24 -> VISITA AO MOSTEIRO