« Week of Abril 26, 2021 »
Start: 26/04/2021 00:20

O pasado venres, 23 de abril, festexamos o Día do Libro no noso cole... e aquí podedes ver o ben que o pasamos!

Start: 27/04/2021 22:44

Este ano, en colaboración co Equipo de Dinamización da Lingua Galega (EDLG) do cole, fixemos un contacontos de maiores a pequenos para conmemorar o Día do Libro. As lecturas estaban previstas ao aire libre, pero por mor do tempo tivemos que buscar espazos cubertos no cole: patios cubertos, pavillón...

Os nosos "contadores/as" de contos fixérono xenial e os pequenos disfrutaron un montón escoitando as historias.

Deixámosvos aquí os contos para que tamén os disfrutedes vós!

3º de EDUCACIÓN PRIMARIA: Orellas de bolboreta

4º de EDUCACIÓN PRIMARIA: O embigo de Xanecas

5º de EDUCACIÓN PRIMARIA: Pétala

6º de EDUCACIÓN PRIMARIA: Un segredo do bosque

Start: 28/04/2021 09:38

Ola de novo:

Os alumn@s de Educación Infantil levamos durante 21 días coidando (incubando) 8 ovos, cada día os nenos e nenas eran encargados de darlle a volta e comprobar que a temperatura fora a idónea.

Despois de 21 días de espera...por fin o resultado. Unha boa mañá ó chegar a escola atopamos que naceran dous fermosos e adorables poliños. Tiñades que ver as caras de emoción de todos nós.

Xa os coñecedes... a que son chulísimos? Logo de obervalos, miralos e volvelos a mirar... ocurriusenos que tiñamos que poñerlle nome e como eran case iguais tamén decidimos colocarlle a un deles unha pulseira na pata para poder diferencialos.

Despos dunha longa votación....os nomes elexidos para os nosos polos foron:

PEPE E MANOLO.

Seguiremos informando das súas aventuras.