Mércores Abril 28, 2021
Start: 28/04/2021 09:38

Ola de novo:

Os alumn@s de Educación Infantil levamos durante 21 días coidando (incubando) 8 ovos, cada día os nenos e nenas eran encargados de darlle a volta e comprobar que a temperatura fora a idónea.

Despois de 21 días de espera...por fin o resultado. Unha boa mañá ó chegar a escola atopamos que naceran dous fermosos e adorables poliños. Tiñades que ver as caras de emoción de todos nós.

Xa os coñecedes... a que son chulísimos? Logo de obervalos, miralos e volvelos a mirar... ocurriusenos que tiñamos que poñerlle nome e como eran case iguais tamén decidimos colocarlle a un deles unha pulseira na pata para poder diferencialos.

Despos dunha longa votación....os nomes elexidos para os nosos polos foron:

PEPE E MANOLO.

Seguiremos informando das súas aventuras.

Venres Maio 07, 2021
Start: 07/05/2021 10:37

Ola de novo:

Aquí seguimos de granxeiros, estamos dándolle os mellores coidados aos nosos polos Pepe e Manolo. Todos os días limpamos e acondicionamos a súa casa, antes vivían nunha máis pequena e como creceron tanto mudámolos para unha moito máis ampla.

Tamén temos que alimentalos, ao principio era unha mezcla de cereais e na última semana introducímoslle o pan, que por certo lle encanta.

Imos mostrar o bonitos que están.

Outro dos traballiños que temos cada día é a hora de pesalos, que nos serve para comprobar que a alimentación é a adecuada, así como imos interiorizando conceptos matemáticos moi importante para a nosa vida.

Deixámosvos unha foto da evolución do peso dos polos, a día 6 de maio Pepe pesa 570gr. e Manolo 495gr

Estamos convencidos que o noso traballo está dando moi bos resultados.

Ata a próxima, seguiremos informando.

Martes Maio 11, 2021
Start: 11/05/2021 22:06
Con motivo da celebración do Día das Letras Galegas, o vindeiro 17 de maio, o alumnado do cole estivo traballando sobre a autora homenaxeada este ano, Xela Arias. Entre todos/as creamos esta revista dixital para que tamén a coñezades vós un pouquiño máis... esperamos que vos guste!

Xoves Maio 20, 2021
Start: 20/05/2021 15:48

Pois chegou o momento de despedirse de Pepe e de Manolo! Nos últimos días seguimos facendo as tarefas que requerían (darlles de comer -tamén pan que sobraba do comedor-, limpar a xaula, pesalos...), pero a casiña que lles tiñamos xa se lles quedaba pequena e ata os vimos voar pola aula nalgunha ocasión!

Ao final estaban moi grandes! Pepe pesaba 830 gr. e Manolo, 710 gr.

Decidimos buscarlles un fogar axeitado para eles, onde puideran seguir crecendo... e iso foi posible grazas ao profe Marcos, que os levou ata Laias, onde xa están coa súa nova familia.

A verdade é que os botamos algo en falta, e dende que non están preguntamos moito por eles, por como estarán... e ese ratiño de tempo no que nos xuntabamos todos para velos tamén era especial e moi divertido.

Foi un pracer coñecer de cerca aos nosos amigos os polos Pepe e Manolo, aprendimos moito! Estamos desexando continuar coñecendo outros animais... que será o seguinte? Contarémovolo nuns días!

Start: 20/05/2021 22:51

En homenaxe a Xela Arias, organizamos no cole un concurso de marcapáxinas no que participaron todos os alumnos/as do cole. Profesorado e alumnado votou entre todos os marcapáxinas que estaban expostos na entrada do centro, e os tres gañadores foron impresos profesionalmente e repartidos a todos os membros da nosa comunidade educativa.

Todos os deseños eran chulísimos, pero os máis votados foron os de Mireia (na categoría de E. Infantil e 1º e 2º de E. Primaria), Ana (na categoría de 3º e 4º de E. Primaria), e Miruna (na categoría de 5º e 6º de E. Primaria). Parabéns ás tres!

Martes Maio 25, 2021
Start: 25/05/2021 15:16

Hoxe 25 de maio chegou o gran día! Por fin fixemos a nosa primeira excursión do ano! Coñecemos a nosa cidade. Gracias ao amigo "Martiño" fumos descubrindo cada un dos rincóns máxicos da nosa cidade: as Burgas, a piscina termal, a Praza Maior, a Praza do Trigo, as tres portas da Catedral... e por suposto a gran historia do patrón Martiño.

Desfrutamos moito, encantounos a pequena viaxe en autobus.Ademáis, Martiño agasallounos cun pequeno libro con ilustracións da nosa cidade. Estamos desexando repetir!