Día do punto 2024

O Día do Punto: Creatividade sen límites!

Este ano celebramos O Día do Punto dun xeito moi especial e creativo! O alumnado de cuarto de EP puxo as súas mentes a traballar para deseñar e decorar o seu propio punto. A idea era sinxela pero emocionante: cada neno e nena converteu un simple punto nunha pequena obra de arte, dando renda solta á súa imaxinación como fixera Vashti, protagonista do libro "O punto" de Peter H. Reynolds.

Desde puntos con cores vibrantes ata deseños sorprendentes, cada un reflectiu a personalidade e estilo dos seus creadores. Pero iso non foi todo! Ao final, con todos os puntos decorados, fixemos unha montaxe planetaria onde os puntos se transformaron en planetas, creando un fermoso universo cheo de creatividade e cor.

Con esta actividade o noso alumnado non só potenciou as súas habilidades artísticas, senón tamén a capacidade de ver máis aló do simple, demostrando que con creatividade podemos conquistar o universo!

Ver presentación a toda páxina

Galería de imaxes