Domingo Novembro 20, 2022
Start: 20/11/2022 00:08

Luns Novembro 21, 2022
Start: 21/11/2022 14:35

Este ano para celebrar o Día das Bibliotecas eleximos unhas Xornadas de Xogos de Mesa na nosa biblioteca:"Luscofusco, A Casiña dos Libros". Todos os niveis de EI e EP pasaron pola biblioteca a gozar de xogos de mesa, pasando  por todos os xogos do circuito que resultaron súper atractivos e motivadores para o noso alumnado. Todos/as gozamos da xornada polo que coidamos que foi un acerto enfocar este día con esta actividade.

Aquí vos deixamos un video que recolle diferentes momentos desta actividade. Esperamos que vos gusteRisa

Martes Novembro 22, 2022
Start: 22/11/2022 14:25

Hoxe os nenos/as de EP foron a Casa da Cultura a gozar dun espectáculo que nos ofreceu o Concello de "Cidade Ciencia", titulado "Que traballo tan curioso" onde a científica Luisa, membro de CSIC, que explicou a importancia da hixiene persoal dun xeito lúdico e divertido.

Luns Novembro 28, 2022
Start: 28/11/2022 16:44

O pasado venres 25 de novembre, o alumnado de 1º, 2º e 3º de EP recibiron a visita de dúas redeiras de Cariño: Ana e Rocío, que con paciencia e tesón ensináronlles aos nosos nenos/as a arte das redes. Resultou do máis atractivo e motivador para estes nenos/as que se amosaron entusiastas e con gañas de aprender en todo momento. Dámoslles as GRAZAS a estas dúas persoas por ofrecerno e darnos a oportunidade de achegarnos un pouco máis a este oficio que está repuntando no noso pobo e é fundamental para a pesca, sustento de moitas familias do noso entorno.

GRAZAS ANA

GRAZAS ROCÍO

Start: 28/11/2022 17:21

O venres 25 de novembro ás 11:30 dirixímonos cara o Concello, onde nos agardaban para facer un acto que fixera  visible as inquedanzas sobre a Violencia de Xénero. Alí plantámos cara coas nosas peticións. Algúns/has nenos /as leron unhas  fermosas poesías. Tamén gardamos un minuto de silencio para recordar a todas as vitimas desta lacra social. Un pequeno xesto que debe servir para seguir traballando para conseguir que  esta situación mude.