« Week of Xullo 5, 2021 »
Start: 06/07/2021 09:30

Xa está exposta no taboleiro interior do colexio a listaxe de solicitudes admitidas e excluídas de vales para adquirir libros de texto e material escolar.

Lembramos unha vez máis que este ano non se pode facer exposición pública dos resultados.

As persoas excluídas recibirán unha notificación do colexio para informar da situación. En calquera caso pódese chamar ao colexio para concertar unha cita para a revisión da listaxe, a presentación de reclamacións, ou a recollida dos vales.

email: ceip.manuel.fraga@edu.xunta.gal

Start: 09/07/2021 15:57

Xa está publicada no taboleiro interior do colexio a listaxe definitiva de solicitudes admitidas e excluídas para recibir libros de texto do fondo solidario (3º e 4º de EP).

Nas listaxes aparece o nome da alumna ou alumno e o número de libros que recibe, esta información non se pode expoñer en Internet.

Neste documento PDF pode ver cáles son os libros asignados en préstamo a cada alumno/a segundo o número deles que lle corresponde:

NOTA SOBRE OS LIBROS DE TEXTO