PIALE (Programa Integral de Aprendizaxe de Linguas Estranxeiras)

A mestra de Inglés, María, participou no programa PIALE (PROGRAMA DE APRENDIZAXE DE LINGUAS ESTRANXEIRAS) durante os meses de novembro e decembro.

Este programa está dirixido á profesores de idiomas e/ou AICLE (APRENDIZAXE INTEGRADA DE CONTIDOS E LINGUAS ESTRANXEIRAS), mestres que imparten docencia en Inglés nunha das materias troncais.

Existen 3 modalidades, 17 actividades e 7 lugares de formación, entre os que se atopan Alemaña, Francia, Portugal e Canadá, entre outros.

A formación tivo lugar na cidade de Ottawa, Canadá, onde compartiu experiencias educativas nun dos centros escolares do distrito escolar de Ontario-Carlenton.

A continuación, amósase a presentación dixital realizada para presentar á comunidade educativa.