OBRADOIRO FAMILIAR: "INTERACCIÓNS SOCIAIS, PRIVACIDADE E SEGURIDADE NA REDE"

Coñece os videoxogos aos que xogan os/as seus/súas fillas/os ou alumnos/as? E as redes sociais nas que se moven? Como se relacionan en internet? De maneira diferente, adaptando os contidos a cada grupo trataranse estes temas así como redes sociais, web 3.0, privacidade, seguridade, identidade dixital ou seguridade na rede.

Esta  obradoiro está dirixido ao alumnado de ESO e a nais, pais e docentes, conformándose dous grupos de traballo: o da rapazada e o dos/as adultos/as. As persoas encargadas de desenvolver o obradoiro son María Lobo e Roi Guitián, de Gingko Comunicación e Educación.

A actividade terá lugar no IME (Camiño do Chouzo nº 2) de 09:30 a 14:00 e de 16:00 a 19:30 o día 5 de MAIO 2018 (sábado). Os/as interesados/as podedes inscribirvos vía telefónica: 986298812 ou no correo electrónico: foanpas@foanpas.com ata o 4 de maio. Prazas limitadas!!

blog | by Dr. Radut