TAREFAS LUNS 8 DE XUÑO

Bos días e boa semana familias !!!!!!

Comenzamos unha semana máis, e tan só  quedan dúas para que os máis pequenos poidan descansar un pouquiño das tarefas escolares.E ademáis esta será a derrdeira semana co tarefas en papel, xa que a semana que ven dedicaremola toda a tarefas interectivas.

Ben, en lectoescritura hoxe comenzamos coa letra F, facendo as dúas primeiras fichas e o bote coas palabras que comencen por F para ir mentendo algunha palabriña cada día.

Para lóxicomatemáticas preparamos unha ficha de completar a cadea numérica ata o 20. E ademáis unha deixamos tamén unha fiha para traballar a lateralidade, aspecto moi importante do proceso lectoescritor( recoñecemento, lectura e trazado  de letras, números e palabras).

ÁNIMO QUE QUEDA MOI POUQUIÑO !!!!!! E PARA A SEMANA QUE VEN TAN SO TEREDES AS FICHAS INTERACTIVAS QUE TANTO NOS GUSTAN A TODOS E TODAS.

Hoxe non imos poñer ningunha para deixar tempo a todos os nenos e nenas a que fagan as de semanas anteriores. E iso que xa nos  pediron máis  algúns compeñeiros vosos. Animádevos a facelas!!!!!!!

MILLÓNS DE BIQUIÑOS PARA OS NOSOS NENOS E NENAS   BesoBesoBesoBesoBesoBesoBesoBesoBesoBesoBesoBeso............

RECORDAMOS AS INSTRUCCIÓNS PARA FACER AS FICHAS INTERACTIVAS NA PLATAFORMA LIVEWORKSHEETS

Nesta plataforma podense facer fichas online e unha vez rematadas  tedes dúas opcións:

a)Comprobar as respostas inmediatamente por vós mesmos. Xa vos di ao instante as que tedes ben e nas que fallastes.

b)  Enviar as respostas ás mestras. Así as fichas feitas pólos nenos e nenas chegarannos a nos  e poderemos velas (pero non mandarvos as correccións). Neste caso, a páxina pediravos estes datos: o voso nome, curso, materia e o código do profesor, que é este:

Código de Ana: rl0nvg66d7

Código de Maria: clueeek2d1

Importante: se queredes que vos poidamos facer chegar as correccións, tedes que  rexistrarvos aquí: https://www.liveworksheets.com na parte de arriba á esquerda, onde pon "acceso alumnos". Por defecto a lingua é o inglés, pero na parte superior dereita podedes cambiala a castelán.

O primeiro que vos pide é o código de grupo:

para  4 anos A é este:  buclsudkyf

para 4 anos B é este:   vemhjzmtyx

Despois, para crear a conta pediravos:

·   Nome de usuario

·  Contrasinal

·  Repetir contrasinal

·    Nome completo

·  Correo electrónico

· Cando vos rexistredes, temos que aceptarvos e poderedes ver as fichas dende un caderno que temos creado con estas fichas e as que vaiamos engadindo . (tamén poñeremosos enlaces na web para que as poidades facer sen rexistro).

F-1.pdf4.73 KB
F-2.pdf3.17 KB