Actividades para o ALUMNADO DE APOIO en matemáticas 14/04/2020

Bos días alumn@s, espero que descansarades e recuperarades forzas esta Semana Santa. Seguro que aproveitastes para facer moitas actividades en familia, e que aprendestes tamén moitas cousas durante esta corentena, pois de tódalas situacións podemos aprender e aproveitar algo, por difíciles que sexan.

Xa estamos no último trimestre, un esforzo máis e acabamos este curso, moito ánimo que pronto acabará a corentena e o curso escolar!

Aquí tedes as actividades adaptadas de matemáticas para o día 14/04/2020. Como xa sabedes son as mesmas que as do voso grupo pero con algunhas modificacións. Calquera dúbida coas mesmas podedes consultarma a este enderezo de correo electrónico: pedagoxiaterapeutica22@gmail.com

AdxuntoTamaño
6º Mates 14_04_2020 PDF.pdf847.69 KB