Finalización da Actividade de Piscina

Por motivos totalmente alleos á Anpa Avilés de Taramancos, sentimos comunicarvos que a Actividade Extraescolar de Piscina será cancelada o finalizar o mes de Outubro.

A cancelación débese... ó peche indefinido das instalacións por parte da empresa concesionaria Gaia Gestión Deportiva, S.L.; quen en ningún momento notificou a esta Anpa a decisión adoptada.

Hoxe 26 de Outubro de 2012 será o último día de curso para os rapaces, no horario que se tiña establecido.

O importe aboado  pola acividade devolverase ós pais das seguintes maneiras:

1. Descontando do importe de outras Actividades Extraescolares: Aqueles nenos que ademáis da piscina vaian a outras actividades organizadas pola Anpa, ou aqueles que decidan trocala piscina por algunha das outras actividades que se ofertan.

2. Devolución en efectivo: No local da Anpa no centro en horario que se establecerá en breve.

Sentimos as moléstias que se poidan ocasionar ás familias e sobretodo ós rapaces.

A Direción.

Para máis información sobre as actividades extraescolares visita o apartado (ANPA/Actividades)