O proxecto competencial que se vai a desenvolver durante o curso 2024-25, estará fundamentado na Educación Medioambiental, como un dos temas transversais que recolle o currículo de educación primaria. O principal objetivo desde proyecto é coñecer en profundidade os "secgredos" que nos ofrece o noso patio, que son unha oportunidade de aprendizaxe, a través da cal o alumnado tratará de investigar diferentes elementos naturais, como son as arbores, plantas e animais que habitan no patio, así como os elementos creados para a observación e experimentación, como:

  • Hotel de insectos
  • Terrario de insectos
  • Mesas de Auga
  • Lupa
  • Reloxo de sol
  • Poleas e outros elementos que permiten experimentar cas leis da física.

Para esta investigación empegarase o modelo didáctico "5E do aprendizaxe das ciencias" que se estructura en 5 etapas.

O proyecto competencial que se vai a desenvolver durante o curso 2024-25, estará fundamentado na Educación Medioambiental, como un dos temas transversais que recolle o currículo de educación primaria. O principal obxectivo deste proyecto é coñecer en profundidade os "segredos" que agacha o noso patio, que son unha oportunidade de aprendizaxe que se levará a cabo a través dunha pequeña investigación sobre diferentes elementos naturais, como son as árbores, plantas e animais que habitan no patio, así como os elementos creados para a observación e experimentación, como son:

  • Hotel de insectos
  • Visor de insectos que habitan baixo terra.
  • Mesas de Auga
  • Lupa
  • Reloxo de sol
  • Poleas e outros elementos que permiten achegarmos á ciencia.

Para esta investigación empegarase o modelo didáctico "5E do aprendizaxe das ciencias" que se estructura en 5 etapas.

Podedes ver máis información na seguinte ligazón: https://science-teaching.org/es/investigacion/los-principios-cognitivos-del-aprendizaje-tras-el-modelo-de-ensenanza-5e