Provisionalmente, todas as solicitudes de admisión para o curso escolar 2018/19 presentadas en prazo foron admitidas. As listaxes publicaranse unha vez aprobadas no Consello Escolar, previsto para o 9 de abril.
Os/as solicitantes deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.
Calendario do proceso de admisión para o curso 2018/19 | |
Reserva de praza |
Do 1 ao 15 de febreiro |
Listaxe asignación prazas centros adscritos | Antes do 28 de febreiro |
Publicación de vacantes | 1 de marzo |
Presentación de solicitude de admisión | Do 1 ao 20 de marzo |
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos | Antes do 25 de abril (aprox. 13 abril) |
Publicación de listaxes definitivas | Antes do 15 de maio |
Formalización de matrícula | Do 20 ao 30 de xuño |
A todo o alumnado das escolas adscritas da EEI dos Ánxeles e da EEI de Sabaxáns que fixo a reserva para primeiro de primaria no próximo curso, foille adxudicada praza. Deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.
Impreso Reserva de praza: Do 1 ao 15 de febreiro
- Para o alumnado de 6º de Infantil das escolas unitarias adscritas ao centro : EEI de Sabaxáns, Os Ánxeles e A Igrexa
- Para o alumnado de 6º de Primaria do noso centro. Estamos adscritos ao IES de Brión.
As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual ou a través da aplicación
https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/
No menú: Solicitudes-solicitudes de reserva-crear solicitude de reserva
O xustificante desta solicitude deberá presentarse no centro educativo de orixe. Tamén entregar a documentación complementaria para poder prever as prazas nos servizos complementarios. Manual
O alumnado actualmente matriculado no centro ten asegurada a praza no centro para o próximo curso, salvo que renuncie ao dereito de permanecia asinando o documento enviado a tal efecto ás familias.
Impreso Solicitude de admisión: Do 1 ao 20 de marzo
- Para alumnado que non está actualmente matriculado no centro nin nas escolas adscritas. É dicir, novas matrículas para o curso 2018/19.
Documentación: Recomendamos entregar toda a documentación acreditativa de méritos puntuables no momento de presentación da solicitude de admisión para aplicar o baremo correspondente no caso de haber máis solicitudes que prazas e para valorar se teñen dereito lexítimo aos servizos complementarios, no caso de solicitalos.
- Impresos de solicitude AnexoII
- Copia Dni dos pais, do alumno/a e dos membros computables da unidade familiar.
- Copia do libro de familia.
- Tarxeta sanitaria
- Folla de empadronamento de toda a unidade familiar
- Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, se é o caso.
- Condición de familia numerosa e/ou monoparental se procede
- Xustificantes de concurrencia de minusvalía no alumno/a a matricular ou en titores/as ou irmáns do alumno/a.
HORARIOS DO CENTRO
BOS DÍAS COLE: 7:30h
HORARIO LECTIVO: 9:45h - 14:45h.
SERVIZO DE COMEDOR: 14:45h - 15:30h
SAÍDA TRANSPORTE ESCOLAR: 16:30H
SERVIZOS EDUCATIVOS COMPLEMENTARIOS
- BOS DÍAS COLE: Servizo de pago ofertado dende a ANPA. Dende as 7:30h ata ás 9:45h.
- TRANSPORTE ESCOLAR: Servizo gratuíto para alumnado que vive a máis de 2 km do centro. As prazas libres poden ser solicitadas polo resto do alumnado pertencente a área de influenza do centro. O alumnado de infantil da área de influenza das unitarias e o de outros concellos non ten dereito ao servizos complementarios.
- COMEDOR ESCOLAR:Servizo de pago segundo renda. Dependente da Consellería de educación. Terán dereito preferente ao servizo de comedor o alumnado con dereito lexítimo ao servizo de transporte. O resto de prazas ofertaranse ao resto do alumnado da área de influenza do centro. O alumnado de infantil da área de influenza das unitarias e o de outros concellos non ten dereito ao servizos complementarios. Este alumnado poderá solicitar o servizo, pero en calquera caso formará parte da lista de espera con toda probabilidade ata o 15 de outubro, de chegar a obter praza.
- BIBLIOTECA - LUDOTECA -SALA DE ESTUDOS: (de valde) O alumnado de primaria terá a súa disposición dende ás 15:30h ata ás 17:30h. estas actividades guiadas por profesorado do centro.
- OUTRAS ACTIVIDADES (ANPA E CONCELLO): Ofertan distintas actividades de pago segundo demanda en horario de 15:30h a 18:30h.
Os impresos para a reserva e a admisión poderán recollerse na secretaría do centro.
Horario dirección
Secretaría e administración |
Todos os días de 9:30h a 14:30 h. |
Xefatura de estudos |
Todos os días de 9:45h a 10:45 h. Xoves de 9:45h a 13:55h. |
Dirección |
Luns e venres de 13:55h a 14:45h. Mércores toda a mañá. |
Adxunto | Tamaño |
---|---|
documentacion_reserva.pdf | 110.22 KB |
orde25_1_17_admision.pdf | 709 KB |
anexo2_admision.pdf | 1.04 MB |
manual_familias_reserva.v.02.pdf | 153.81 KB |
anexo1.pdf | 636.55 KB |
vacantes18-19.pdf | 20.24 KB |