Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Agosto 28, 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 30/08/2017 12:59

PROGRAMA COXEGAS 2017

Lembrade que o programa Cóxegas comeza o primeiro día de clase, 11 de setembro, polo que os escolares terán que inscribirse directamente na vosa ANPA. Non obstante, no caso de que non vos incorporedes ata o día 11, informade ás familias que deberán formalizar a inscrición na nosa oficina
(Rúa Orzán, nº21) entre os días 4 e 8 de setembro en horario de 10 a 13h e de 16 a 19h e posteriormente abonarán a cota na vosa ANPA.

Están exentos de pago os alumnos que xustifiquen ser beneficiarios de beca de comedor para o curso 2017/18. Por cuestións organizativas, é imprescindible que a ficha de inscrición sexa cuberta polo pai ou nai que presentou a solicitude de beca ante o Concello, indicando o NIF.
Para que os alumnos podan inscribirse, vos informamos que o venres día 1 recibiredes por mensaxería os dípticos de Cóxegas no voso colexio e o día 5 os de Deporte no Centro, POE e Natación Escolar.
Para calquera cuestión non dubidedes en contactar con nós.

Saudos en bo comenzo de curso!