DÍA DA PAZ 2017

Hoxe foi un día moi especial.Fixemos taaaaantas cousas e todas divertidas. Primeiro decoramos o vestíbulo con murais e globos terráqueos e na bibliotea escoitamos un manifesto pola Paz. A continuación os nenos e nenas de E.Infantil, primeiro e segundo de E.P participamos en xogos cooperativos e os nenos e nenas de terceiro a sexto fixemos unha divertida xincana. Para rematar, estivemos en diferentes prazas de Fene lendo e repartindo poemas sobre a Paz e como peche cantamos todos "O mundo é grande" e "Folerpas de Paz" no concello.Pasámolo xenial!!!

Neste vídeo podemos escoitar algúns dos poemas recitados polos alumnos e alumnas nalgunhas prazas de Fene.