Achéganse o Samaín, o Magosto e o Día do Peón!

A próxima semana celebraremos tres das festas máis divertidas e esperadas polo alumnado, o Samaín, o Magosto e o Día do Peón! E o que é aínda mellor, imos facer as tres festas nunha! O mércores 30 poderemos vir disfrazos á escola, comeremos castañas asadas e desfrutaremos dun saboroso chocolate quente por cortesía da ANPA do cole e bailaremos os peóns, vai ser xenial! Por se fora pouco, remataremos a xornada cunha foliada, grazas ás familias e alumnado que voluntariamente deciden colaborar con nós. Esperámosvos a todas as familias desde as 12:00 ata as 14:00. Non faltedes, haberá festa rachada!

Gatiza, que é moi festeira, xa se enterou do evento e quérevos lembrar que podedes traer as vosas cabazas decoradas o luns 28 de outubro para facer unha marabillosa exposición na entrada da escola. Ímolo pasar de medo!