O alumnado de quinto salva a nave dos soños en ITI Robótica!

Hoxe, xoves 20 de outubro, en ITI Robótica realizamos unha actividade titulada A Nave dos Soños que resultou un éxito entre o alumnado.

Conteilles que recibín un email moi estraño de Diodi, unha personaxe de Digicraft, no que me dicía que estabamos no ano 2060 e a humanidade se mudaba de planeta nunha nave espacial e tamén moi especial, con capacidade para albergar unha gran cantidade de pasaxeiros e pasaxeiras que viaxarían durmidos ata o seu destino en Próxima Centauri, a estrela máis cercana cun planeta capaz de albergar vida. A nave está equipada cos máis avanzados sistemas informáticos, pero un virus estaba facendo das súas e os sistemas da nave non funcionaban correctamente, por iso precisaba da axuda dos rapaces e rapazas de quinto para eliminar o virus e salvar á humanidade!

Os nenos e nenas tiveron que resolver diversas probas, conseguir códigos e descifrar mensaxes en clave para ir arranxando as distintas estancias da nave, seguindo todo o fío condutor da narración que eu lles ía facendo segundo avanzaban na aventura. Foi moi emocionante ver como ían resolvendo os enigmas e finalmente, conseguían borrar o virus e restablecer os controis da nave para que esta puidera emprender a súa viaxe. Bo traballo!