COLLENDO ENERXÍA!!!

Outras das cousas que puxemos en marcha desde o 2º trimestre ao redor do proxecto de benestar emocional e físico, foi unha mini sesión de ACTIVACIÓN física en cada unha das aulas do centro (EP). Así, antes de dar comezo á rutina diaria do desenvolvemento das clases, cada mestre/a organiza durante 5-10 minutos unha parte de activación: vídeos de just dance, vídeos de activación para nenos/as, programa saudable de Nestlé... Deste xeito conseguimos que o alumnado se poña as pilas e colla a enerxía necesaria para o transcurrir da xornada educativa. Ademais, así está probado científicamente, que practicando todos os días ao levantarnos unha mini sesión de activación xenera un beneficio moi importante para a nosa saúde, emocional e física. Ao igual que as outras tarefas que puxemos en marcha a idea foi acollida con moito éxito entre o alumnado e profesorado. Deixámosvos un vídeo demostrativo de varias aulas onde estabamos a facer "Just Dance".

Vídeo ACTIVACIÓN.mp422.46 MB