Xogamos coa abella Bee Bot!

Neste segundo trimestre, en colaboración coa ANPA, o alumnado de Educación Infantil e de 1º e 2º de Educación Primaria recibiu unha nova compañeira na clase: A ABELLA BEE BOT!

Grazas a este robot estamos a traballar nas aulas aspectos tan importantes como a lateralidade, o razoamento lóxico, a orientación espacial e o traballo cooperativo, entre moitos outros.

Para conseguilo, creamos diferentes paneis adaptados aos diversos niveis e áreas de traballo, enfocándonos neste mes de marzo na lectoescritura en Infantil e nas matemáticas e na música en Primaria.

Esta nova ferramenta tecnolóxica conquistou ao alumnado, que pouco a pouco vai descubrindo o seu funcionamento, sumerxíndose de cheo no mundo das TIC

Invitámosvos a darlle ao play para comprobalo!