Nos seguintes enlaces atopanse os modelos de solicitude de:

COMEDOR ESCOLAR

TRANSPORTE ESCOLAR

COLABORACION NO COMEDOR ESCOLAR

VISITA CUARTEL GUARDIA CIVIL

Os mandilóns AZUIS e VERMELLOS visitamos o CUARTEL DA GUARDIA CIVIL da nosa localidade,os peques pasárono en grande guiados por guardias  civiles e baixo a súa atenta mirada montaron en motocicletas e vehiculos da Guardia Civil,ademáis de visitar as súas instalacións e coñecer a súa labor. O que máis espectación causou entre os nosos peques foi o parque de vehiculos, as señales luminosas e sonoras e a comunicación por emisora.Foi unha xornada diferente na que disfrutaron coñecendo o traballo que fan os efectivos da Guardia Civil. A visita rematou cunha merenda  que prepararon para  os nosos peques a base de FROITA.

Agradecer dende aqui as atencións e o trato que recibiron os nosos peques por parte dos membros da GUARDIA CIVIL de XINZO DE LIMIA.