DOCUMENTOS

Nos seguintes enlaces atopanse os modelos de solicitude de:

COMEDOR ESCOLAR

TRANSPORTE ESCOLAR

COLABORACION NO COMEDOR ESCOLAR

Día da bici, 19 de abril

Hoxe quedaron aparcadas as bicis por causa da chuvia. Os nenos e nenas de 5º de infantil están dexesando facer o percorrido pola vila moi pronto.

O 19 de Abril celébrase o DÍA MUNDIAL DA BICICLETA, os mandilóns azuis e vermellos ,xunto cos nen@s de 4 anos do CEIP Rosalia de Castro queríamos celebrar hoxe a primeira edición deste DÍA DA BICI nos nosos coles baixo o lema "PEDALEADO POR UN MUNDO MELLOR",...Pero debido á choiva tivemos que suspender a actividade ata que o tempo nos permita realizala. Non quixemos deixar pasar o día sen concienciar os nosos peques dos beneficios da BICICLETA que ademáis de servir para facer deporte é  un transporte económico e ecolóxico e  crea hábitos sanos para o noso CORPO.

Tamén aproveitamos  para aprender o nome das partes das nosas  BICICLETAS , e falamos da importancia de levar CASCO ,e de cuando hai  que levar algunha prenda reflectante, vimos que a maior parte das nosas bicis tiñan "ruedines" e algunhas non tiñan pedales. Velai unhos  videos de Caillou que lle encantaron  os nosos peques.