DOCUMENTOS

Nos seguintes enlaces atopanse os modelos de solicitude de:

COMEDOR ESCOLAR

TRANSPORTE ESCOLAR

COLABORACION NO COMEDOR ESCOLAR

Participamos en MOBILIDADE SOSTIBLE E SEGURA

O obxectivo do programa é promover modos de mobilidade sostibles e seguros para toda a sociedade adaptados ao contexto viario en que vive o alumnado. Partindo desta base quérese reintroducir a educación viaria na escola non como a aprendizaxe de normas e sinais para futuros condutores, senón cunha finalidade transformadora que cuestione os modos de mobilidade imperantes e que favoreza a participación do alumnado na elaboración de propostas de mellora que garantan a súa seguridade nos seus desprazamentos e, sobre todo, que promovan modos de mobilidade máis saudables para toda a comunidade.

Alumnado de infantil 5 anos

Plan Proxecta. Colaboración entre a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e Consellería de Medio Rural e do Mar