Admisión do alumnado

Estimadas familias

Tal como se establece na Resolución do 5 de Maio de 2020 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, reanúdase dende o vindeiro luns día 11 de maio e até o luns 18 de maio (ambos incluídos) o prazo para a Solicitude de Admisión do alumnado para o vindeiro curso escolar 2020/2021.

Debido a situación sanitaria na que nos atopamos deberán terse en conta as seguintes cuestións:

• Para a atención directa no centro educativo solicitarase cita previa no seguinte teléfono: 665135554, ou o enderezo de correo electrónico: ceip.camelle@edu.xunta.gal. Para a entrega das solicitudes só poderá acudir unha única persoa responsable.
  • Para a ocasión, vir con luvas e mascarilla.

Para calquera cuestión estou á vosa disposición no teléfono ou enderezo de correo sinalados.

NOVOS PRAZOS DO RESTO DO PROCESO DE ADMISIÓN:
● Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo (de ser o caso): ata o día 26 de maio de 2020.
● Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.
● Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
● Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.
● Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

Recibide un cordial saúdo