Bo día rapaces, rapazas e familias.
Antes de expoñer as actividades para esta semana quería explicarvos que ditas actividades teñen, principlamente, a finalidade de favorecer o hábito de traballo diario do alumnado e, en nigún caso, teñen que supoñer enfado ou frustración para alumnado ou familias. Cada un e cada unha ira traballando na medida das súas posibilidades. Dexarei as actividades en arquivo adxunto para podelas descargar e as deixarei plasmadas tamén para poder ser visualizadas directamente na pantalla. Non é preciso imprimilas, pois podemos observar a proposta na pantalla e copiar o que temos que facer nun folio ou caderno.
No caso de non poder acceder á web podemos facer todo tipo de actividades que impliquen o manexo da competencia lectora (ler libros, revistas, xornais,...), competencia escrita (redactar o diario, inventar historias, inventar recetas,...), competencia matemática (realizar operacións de sumas e restas, resolución de problemas, medir obxectos da cas ou habitacións, elaborar unha receta onde traballaremos co peso, debuxar figuras xeométricas e recortalas para facer un TANGRAM, xogos de taboleiro con dados nos que podamos traballar o cálculo mental,...) ou competencia ciéntifica (coidar as plantas, realizar experimentos sinxelos,...)
1º EDUCACIÓN PRIMARIA
MATEMATÍCAS 1º - REPASO DE NUMERACIÓN
1º) Escribe cinco números entre el 1 y el 100. Te dejo uno escrito, escribe tú los otros cinco:
73 |
|
|
|
|
|
2º) Escribe el nombre de esos números como en el ejemplo.
73 |
Setenta y tres. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3º) Ordénalos de mayor a menor y pon el signo adecuado: (MAYOR QUE >/MENOR QUE<)
4º) Escribe el número anterior y posterior como en el ejemplo
72 | 73 | 74 |
5º) ¿Qué número es? Escribe.
2D Y 3U | |
5U Y 6D | |
3D Y 44U |
70+1 | |
5+90 | |
50+30+7 |
MATEMATÍCAS 2º - REPASO DE NUMERACIÓN
1º) Escribe cinco números entre el 1 y el 1000. Te dejo uno escrito, escribe tú los otros cinco:
73 |
|
|
|
|
|
2º) Escribe el nombre de esos números como en el ejemplo.
73 |
Setenta y tres. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3º) Ordénalos de mayor a menor y pon el signo adecuado: (MAYOR QUE > / MENOR QUE <)
4º) Escribe el número anterior y posterior como en el ejemplo
72 | 73 | 74 |
5º) Descompón el número 893 (ochocientos noventa y tres) de distintas formas.
EN C, D Y U |
EN SUMAS |
6º) Completa las series.
740 | 750 | 760 |
940 | 930 | 920 |
Adxunto | Tamaño |
---|---|
MATEMÁTICAS 1º SEMANA DEL 23 AL 28 DE MARZO PAG1.pdf | 602.85 KB |
MATEMÁTICAS 2º SEMANA DEL 23 AL 28 DE MARZO PAG1.pdf | 755.49 KB |