SEMENTANDO A PAZ . 30 XANEIRO 2023

Versión para imprimir

O 30 de xaneiro celébrase o DÍA DA PAZ, unha data moi importante en todos os centros educativos.

Entendemos que a escola é o lugar onde as nosas nenas e nenos deben medrar en igualdade, respecto e entendemento entre todas as persoas que nela conviven, recibindo unha educación baseada na paz e adquirindo actitudes que os forman como persoas comprometidas.

A proposta do Equipo de convivencia, todo o alumnado creou un abecedario de flores con palabras de paz e as aulas de 2ºB e 3º sairon a "sementalas" pola nosa Vila. Atoparédelas en moitos comercios locais, ós que agradecemos a ilusión coa que os recibiron e invitámosvos a buscalas.

Tamén fomos decorando o cole con símbolos de paz e, así vemos,grullas, pombas, mandalas, mochilas e debuxos con traballiños feitos polo noso alumnado.

Aquí deixamos as imaxes:

QUE TODOS OS DÍAS SEXAN DE PAZ!!