TEMAS A TRATAR:

5. Comentario

Comentarios

O módulo de actividade de comentario permítelle a un profesor crear unha busca personalizada para a recollida de comentarios dos participantes, utilizando unha variedade de tipos de preguntas, que inclúen a as de escolla múltiple, si/non, ou escritura de texto.

As suxestións poden ser anónimas, se o desexa, e os resultados poden ser amosados a todos os participantes ou restrinxidos a só os profesores. Calquera das actividades de comentario na páxina de inicio do sitio web tamén poden ser completadas por usuarios que non inician sesión.

As actividades de comentario pódense utilizar

• Para avaliacións do curso, axudando a mellorar o contido para os posteriores participantes
  • Para permitirlles aos participantes rexistrarte nos módulos de cursos, actividades, etc
  • Para enquisas de convidados sobre opcións de cursos, normas escolares, etc.
  • Para enquisas antiacoso nas que os alumnos poden informar sobre incidentes anonimamente