Formalización de matrícula para o curso 2024/2025

PRAZO DE PRESENTACIÓN

• O alumnado de educación infantil e primaria admitido no centro deberá formalizar a matrícula do 20 de  de xuño ata o 30 de xuño ambos incluídos, segundo o previsto no artigo VI da Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado no segundo ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos.

• Entregar na secretaría do centro a documentación que a continuación se relaciona.

• Os impresos pódense descargar nas ligazóns que ao efecto aparecen nesta páxina.

DOCUMENTACIÓN:

IMPRESOS QUE PODEN DESCARGAR DA PÁXINA WEB DO COLEXIO E IMPRIMILOS OU RECOLLELOS NO CENTRO ESCOLAR:

DOCUMENTOS QUE TAMÉN HAI QUE ENTREGAR NO COLEXIO:

• Fotocopia compulsada do libro de familia (ou orixinal e fotocopia).

• Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a.

• Fotocopia dos documentos de identidade dos pais/titores legales e do alumno/a (se o ten).

• En caso de separación ou divorcio, fotocopia compulsada da sentenza xudicial/ convenio regulador coa custodia do alumno/a.

• 2 fotografías tamaño carné do alumno/a.

• *** Certificación de empadroamento expedida polo Concello (só se non autoriza a consulta de datos)***

impreso.matricula.anexoIII.pdf41.43 KB
SOLICITUDE DE USO DO TRANSPORTE ESCOLAR.pdf102.73 KB