6ª Festa da Froita Autóctona

O pasado mércores 30 de outubro, celebramos a 6ª Festa da Froita Autóctona, tendo como tema central a Idade Media. Comezamos cun torneo de xogos medievais. O alumnado de infantil xogou aos "bolos", os do 1º ciclo fixeron unha "carreira de sacos", so do 2º ciclo xogaron a "morder a mazá" e os do 3º ciclo "tiro da corda".

Despois dun desfile comezou a presentación dos produtos elaborados polos diferentes ciclos:

• Infantil: marmelada de mazá.
  • 1º ciclo: receitas con froitos secos.
  • 2º ciclo: receitas de cabaza.
  • 3º ciclo: recitas con mazá.

Despois da degustación por parte do alumnado, pasamos a entrega de premios do concurso de Froita Autóctona (organizado pola AGFA do Eume) e de cabazas (premios entregados polo ANPA do cole). Rematamos a festa cunha gran degustación para todo o público asistente.

Deixámosvos cunha pequena presentación da celebración. Tedes todas as fotos na GALERÍA. Tamén podedes ver os VÍDEOS.

Ata o vindeiro ano.

Festa da Froita 2013 on PhotoPeach