Semana da Letras Galegas 2011. Lois Pereiro

Este ano adicamos o día das letras Galegas ao autor Lois Pereiro.

En primeiro lugar realizamos un traballo colaborativo, entre todo o alumnado do centro, titulado "Que é Galicia", poema recollido no libro "Poemas 1981 - 1991".

Primeiro día: todo o alumnado foi presentando a súa parte do traballo sobre Lois Pereiro:

• Infantil: "pingas de auga". Traballo sobre a auga
  • Primeiro: F de fogar P de Patría.
  • Segundo: M de misterio e V de verde.
  • Terceiro: Os vellos e as árbores da fraga.
  • Cuarto: as festas de Galicia.
  • Quinto: a emigración.
  • Sexto: O rural.

Para rematar o día cantamos entre todos o Hinmo galego.

Segundo día:festa e folclore galego.

• O alumnado de Infantil bailou a Rianxeira.
  • Despois xogamos as adiviñas municais. O alumnado de 6º, 5º e 4º tocou unhas cancións tradicionais que o resto tentaou de adiviñar.
  • O alumnado de Quinto deleitounos cun rap "Galicia Calidade".

Terceiro día:

• En primeiro lugar "RAIOTECA" deixa unha menxase para os/as lectores/as de Andrade.
  • A continuación realizamos o proxecto "salvando libros". Andrade decidiu salvar o libro "Soños de Andel" de Susana Lamela, que da nome a nosa biblioteca. Cada alumno memoriza unha parte do libro ata completar o libro entre todos.
  • Rematamos coa lectura da menxase enviada por Mariné, autora que estivo no centro presentando o seu libro "Un soño na bandexa".

Deixámosvos cunhas fotos das xornadas, coma sempre o resto o podedes atopar na Galería, asi mesmo podedes ver os vídeos das actuacións.