Letras Galegas 2010

Bo día a todos e todas.

Benvidos a celebración da festa do día das Letras Galegas. Como xa sabedes todos os 17 de maio, conmemórase o día da nosa lingua, xa que nesa data, fai moitos anos pubricáronse "Cantares Gallegos", de Rosalia de Castro.

Este ano adicámoslle este día ao Poeta do Courel: Uxio Novoneyra.  Por iso o alumnado do 3º ciclo de Primaria fomos visitar esas fermosas terras.

Comezaremos a nosa festa cantando todos o himno galego e continuaremos cos seguintes actos:

• En primeiro lugar o alumnado de 4º de Primaria represéntanos unha pequena obra teatral, escrita por eles mesmos, titulada: "A granxa dos Andrade".
  • Despois continuamos cos nosos poetas mais pequenos, toda unha variedade de árbores do Courel,  aos que Uxio cantou no seu poema: Bidueiro.
  • Os maiores de Educación Infantil, vannos deleitar coa música e a interpretación do poema: Devesa.
  • Galicia: que palabra tan fermosa, chea de amor, de homes e mulleres que loitan cada día para que a nosa terra sexa grande, grande, grande. Isto nolo van a escinificar e recitar o alumnado do 1º Ciclo. Adiante loitadores!!!
  • Aa continuación representaremos a obra "Orellas de bolboreta", que xa foi representada polo noso alumnado no festival "Tiralle da Lingua".
  • O 2º Ciclo de Primaria vainos deleitar coa canción "Cuco Cuqueiro", poema que o poeta Manuel María, adicoulle ao seu bo amigo Uxio Novoneyra.
  • O alumnado do 3º ciclo, mostranos o percorrido que fixeron polas terras do Courel, onde fixemos unha camiñata pola "Devesa da Rogueira". Visitando en "Parada" a casa de Uxio Novoneyra.
  • Unha rapaza de 5º, resumiunos a vida de Uxio coa axuda dunha presentación que podedes ver no seguinte enlace: VIDA DE UXIO.
  • A alumnado do 3º ciclo recitounos os "Eidos", poemas de Uxio.
  • Cantamos todos xuntos: "Caen as follas" de Emilio Cao, sobre un poema de Uxio.
  • Para rematar a festa cantemos e defendamos a nosa lingua que é a mais fermosa do mundo. Cántemos o "RAP DA LINGUA".

Podedes ver as fotos e os vídeos das actuación premendo nos seguintes enlaces: FOTOS.   VIDEOS.

Deixámosvos con algunhas fotos do festival.

Ata o próximo ano.