DIA DO LIBRO

23 DE ABRIL          DÍA DO LIBRO  2008

Este ano, como en anos anteriores, no CEIP de Andrade celebramos o Día do Libro coas seguintes actividades.

• En primeiro lugar os alumnos e alumnas de 6º curso explicáronnos a razón pola que a UNESCO elexiu este día en concreto, un 23 de Abril (un 23 de abril de 1616 finaban Cervantes, Shakespeare e Garcilaso de la Vega. Tamén nun 23 de abril naceron e morreron outros eminentes escritores). Tamén nos contaron que nesta data en España faise entrega dos "Premios Cervantes" que son o galardón máis importante para os autores hispanos.
  • A continuación fixemos unha lectura do Quixote, unha adaptación de Carmen Gil. Cada ciclo representou unha personaxe: E.Infantil e 1º Ciclo a Don Quixote. 2º Ciclo a Sancho Panza e no 3º Ciclo, 5º encargouse de Dulcinea e 6º de Rocinante. Léronse uns versos moi divertidos e ao remate houbo adiviñas, para descubrir de que personaxe se trataba.Despois o alumnado de 1º Ciclo de Primaria, representaron unha obra de teatro titulada "El árbol miedoso".
  • Despois da lectura, cada un de nós, incluidos os mestres, pasamos a recoller un libro e unha flor que previamente fixemos nas clases de Plástica (as flores de papel) e nas de Lingua (o libro). Nadie saíu do colexio sen un libro e unha flor dun compañeiro ou compañeira da escola, todo de fabricación propia.
  • Os mellores lectores e lectoras de cada curso recibiron un diploma de parte de "Raioteca". Noraboa aos gañadores e gañadoras. FELIZ DÍA DO LIBRO!!!!
  • DEICA LOGO.

Escuchar noticia