Samaín 08

SAMAÍN 2008

O SAMAÍN celébrase o 1 de novembro. É unha festa de orixe Celta. Nese día acendíanse luces nas caveiras dos inimigos e colocábanse nos cruces dos camiños. Facían rituais no seu carón coa intención de apoderarse do seu poder e forza. Erán datas claves para se reunir nos camposantos, comer o rutual e comunal porco de samaín e celebrar as farradas festeiras dos guerreiros.

Actualmente seguense facendo caveiras como tradición, aínda que non coa mesma intención.

O colexio de Andrade quere contrubuir o rexurdimento desta festa e celebrámola o día 30 con actividades moi variadas:

O alumnado do 4º curso fixeron a representación teatral: "Indo para o Samaín".

Os de terceiro bailaron o "Baile dos pantasmas".

O alumnado do 1º ciclo cantáronnos unha canción en inglés cunha proxección onde aparecián cabazas que eles chamaron "pumpkin lanterns".

Os rapaces de 5ºexplicáronnos moitas cousas sobre esta festividade. E por último os de 6º, continuando co seu taller de cociña, fixeron para todos nós un "bizcoito de cabaza".

Ao remate cantamos todos xuntos a canción de Mamá Cabra: "Samaín"

Podedes ver as fotos das actuacións na Galería.

A continuación podedes ver os videos das actuacións

Actuacións               Degustación  "bizcoito de cabaza"