Magosto-Samaín 2019

Este curso, como en cursos anteriores, celebramos o Magosto e o Samaín.

Nesta ocasión para a celebración do Samaín, o alumnado trouxo catro ou cinco cabazas por aula, que posteriormente decoraron na aula, tendo en conta o noso PDI "A Reciclaxe". O alumnado de sexto baleiró dúas cabazas, para acender candeas dentro e seguir a tradición do Samaín.

A continuación o alumnado de sexto, coa axuda do mestre de Educación Física, organizaou xogos populares, para todo o alumnado de primaria.

Para a celebración do Magosto, contamos coa presenza dun "CASTAÑEIRO", que asou castañas e que poidemos degustar ao son da gaita, tocada polo mestre Ricardo, e do bombo, tocado po Pau.

Rematamos as celebracións cunha entrevista, na nosa radio "Loro Lareto", aos casteñeiros, por parte de alumnos de quinto de primaria.

Tedes as fotos na galería

FOTOS.

Coma sempre deixámosvos cunha presentación da xornada.