ADMISIÓN 2020/21

Ábrese o prazo de solicitude correspondente ao alumnado que desexa cursar estudos o curso académico 2020/21 no noso centro e que actualmente non está matriculado nel, nin nas escolas adscritas.

O prazo abrangue do 1 ata o 20 de marzo de 2020.

As familias poderán solicitar a admisión de xeito presencial, entregando a documentación na Secretaría do centro ou de forma electrónica https://edu.xunta.es/admisiónalumnado  neste último, deben rexistrar a solicitude e acompañala con copias da documentación.

Documentación

Recomendamos entregar toda a documentación acreditativa de méritos puntuables no momento de presentación desta solicitude para poder aplicar o baremo correspondente, no caso de haber máis solicitudes que prazas, e para valorar se teñen dereito lexítimo aos servizos complementarios, no caso de solicitalos.

• Impresos de solicitude (Anexo II)

• DNI dos pais, do alumno/a e dos membros computables da unidade familiar.

• Libro de familia onde figuren tódolos membros da unidade familiar.

• Tarxeta sanitaria.

• Folla de empadroamento de toda a unidade familiar

• Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, se é o caso.

• Carné ou documento que acredite a condición de familia numerosa e/ou monoparental se procede.

• Xustificante de concorrencia de minusvalía do alumno/a a matricular, pais/nais, titores/as legais ou irmáns. De toda a documentación relacionada, (salvo folla empadroamento),

DEBERÁN TRAER AS FOTOCOPIAS FEITAS, xunto aos documentos orixinais, para poder proceder ao cotexo dos mesmos.