PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2023-2024: PRIMEIRA FASE:PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES EN CENTROS ADSCRITOS PARA CURSAR A EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

O día 15 de xaneiro, de acordo coa Orde 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, iníciase o procedemento de admisión de alumnado para o curso 2023-2024 en centros docentes sostidos con fondos públicos. Actívase así a primeira fase do procedemento para RESERVA DE PRAZA en centros adscritos para alumnado que cambie de etapa. No caso do noso centro aféctalle ao alumnado de 6º de primaria que desexe cursar 1º da ESO nun dos institutos aos que estamos adscritos: IES Otero Pedrayo ou IES Universidade Laboral.

Os interesados deberán presentar solicitude de reserva de praza no prazo comprendido entre o 15 de xaneiro e o 6 de febreiro.

As solicitudes poderanse presentar:

- No CEIP Amadeo Rodríguez Barroso (en formato papel), logo de cubrir o formulario correspondente que se pode recoller no centro ou descargalo picando no anexo desta nota informativa.

- Telematicamente, a través da aplicación ADMISIONALUMNADO, seguindo as orientacións que alí se indican. Nese mesmo enlace tamén se poden atopar os accesos á lexislación aplicable e aos formularios de solicitude de reserva.

Formulario_Reserva_Praza_23_24.pdf1.23 MB