DÍA CONTRA AO ACOSO ESCOLAR

Ao longo da semana pasada e esta semana levamos a cabo no centro actividades centradas en denunciar o acoso escolar. Para iso é necesario implicar a toda a comunidade educativa. Para combatelo hai que recoñecelo en todas as súas formar e tomar as medidas necesarias para erradicalo.

Grazas a asociación COGAMI, que nos facilitou material para desenvolver dinámicas co noso alumnado,  realizamos actividades que nos permitiron tomar maior conciencia do que é e reflexionar sobre como poder acabar con esta lacra. Nos vindeiros días publicaremos o resultado deste traballo.

Hoxe queremos presentarvos un vídeo que recompila unha das actividades que programou o Equipo de Convivencia do centro para o Día Contra o Acoso Escolar.

NO CEIP PLURILINGÜE A CRISTINA TODAS E TODOS DICIMOS NON AO ACOSO ESCOLAR!!!!!!!!

NON ao ACOSO 2021.mp438.5 MB