LISTAXE PROVISIONAL DAS SOLICITUDES DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Dende hoxe están publicadas, no taboleiro situado no interior do centro, as listaxes provisionais de admitidos e excluídos das solicitudes do procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de educación primaria.

En caso de exclusión na listaxe provisional, as persoas afectadas poderán formular reclamación ante o centro docente nos dous (2) días hábiles seguintes ao da súa publicación (días 1 e 2 de decembro).

Esta reclamación entenderase resolta coa publicación da listaxe definitiva. Contra a exclusión na listaxe definitiva, as persoas afectadas poderán interpoñer recurso de alzada ante o conselleiro de Cultura, Educación e Universidade no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da publicación da listaxe definitiva (artigos 121 e 122 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das adminis-tracións públicas).

Lembramos que o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 2020/21 forma parte da listaxe de solicitudes de admitidos para a distribución de máscaras.

Ao rematar o prazo de reclamación, publicarase a listaxe definitiva e informarase sobre o procedemento para a distribución das máscaras entre o alumnado.